Szanowni Państwo,
Poniżej przedstawiamy terminy i miejsca składania umów na wykonanie inspekcji terenowych.
Umowę można pobrać w linku poniżej, uzupełnić i dostarczyć w miejsce wskazane w tabeli.
W celu złożenia umowy prosimy o zabranie:
- dowodu osobistego
- numeru konta bankowego
- numer działki oraz numer księgi wieczystej (niezależnie od tego czy został uzupełniony w ankiecie)
- potwierdzenia wpłaty za wykonie inspekcji terenowej
Wpłat należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy:
Dotacje Optymalne DO.EKO Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie, ul. Jasna 5, 33-100 Tarnów,
Numer konta: 81 1020 4955 0000 7302 0200 6583 Bank PKO BP S.A.
Tytuł przelewu dla płatności to: Imię i nazwisko_ Nazwa Gminy_ Rodzaj źródła OZE_ Adres inwestycji
Przypominamy, że wysokość opłaty za wykonie inspekcji terenowych wynosi:
a) Dla instalacji solarnej – 258,30 zł
b) Dla instalacji fotowoltaicznej – 258,30zł
c) Dla pompy ciepła – 393,60 zł
|
Termin spotkania |
Składanie ankiet, umów oraz dostarczenie wpłat za inspekcję terenową |
Gmina Wolbrom |
12.09.2016 13.09.2016 |
15.09- 29.09.2016 |
Gmina Bolesław |
15.09.2016 |
16.09- 30.09.2016 |
Gmina Bukowno |
15.09.2016 |
16.09- 30.09.2016 |
Gmina Olkusz |
16.09.2016 |
19.09- 03.10.2016 |
Gmina Klucze |
29.09.2016 |
03.10-14.10.2016 |
Gmina Krzeszowice |
28.09.2016 |
03.10-14.10.2016 |